پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204094
با برداشته شدن تحريم ها نفت به طور مستقيم به فروش مي رسد/حذف دلالان
تاریخ انتشار : 1394/10/27 11:54:26
نمایش : 1036
استاندار چهار محال و بختياري گفت: با برداشته شدن تحريم ها نفت به طور مستقيم به فروش مي رسد و تقاضا براي سرمايه گذاري خارج توسعه پيدا مي کند.
به گزارش پايگاه خري تحليلي پيرغار به نقل از بام ايران خبر قاسم سليماني استاندار چهار محال و بختياري با اشاره به نتيجه رساندن برجام اظهار کرد: برجام با همه تنگ ناها امروز به نتيجه خواهدرسيد.

وي با بيان اينکه تحريم ها يک ظلم استکباري عجيب و قريب بود که به ما تحميل شد گفت: مردم ولايتمدار ما با اين تحريم ها به خوبي مقابله کردند.

استاندار چهار محال و بختياري گفت: اجراي برجام فرصت هاي اقتصادي خوبي را در اختيار کشور قرار مي دهد.

وي با اشاره به اينکه ، برجام سبب افزايش مراودات اقتصادي با کشورهاي جهان و حذف واسطه ها و دلال ها مي شود تصريح کرد: بايد بر پايه توليدات علم محور حرکت کنيم تا نتايج خوب برجام نصيب کشور شود و پس از سال ها سختي و تنگنا مشکلات داخلي و خارجي کشور برطرف شود

سليماني با اشاره به برگزاري انتخابات افزود: بي شک قانون ملاک و معيار مجريان در برگزاري انتخابات است و تشخيص داوطلب اصلح برعهده مردم است

وي اذعان داشت: کساني که تاييد صلاحيت نمي شوند بايد به قانون تمکين کنند و براي احقاق حق، از مجاري قانوني اقدام و در نهايت به نتيجه اعتراض احترام بگذارند.

سليماني دشتکي تصريح کرد: تندروي در همه امور ناپسند و نادرست است و نبايد با جنگ نرم به مقابله با آراي مردم پرداخت.

سليماني با اشاره به اينکه عوامل برگزاري انتخابات نبايد بر له يا عليه کسي تبليغ کنند بيان داشت: عوامل برگزاري انتخابات نبايد از امکانات و ساعات اداري براي تبليغ داوطلبين استفاده کنند که اينکار غير قانوني بوده و به شدت با آن ها برخورد خواهد شد.

وي با اشاره به نزيدک شدن ايام الله دهه فجر اظهار کرد: همه مديران و مسوولان بايد خدمات نظام را براي مردم به خوبي بازگو کنند تا آن ها شاهد توسعه و تحولات عظيم در منطقه باشند.

سليماني از رشد ۵۰ درصدي بودجه عمراني کشور در سال ۹۵ خبرداد و افزود: اميد است با جذب اين اعتبارات تحولات خوبي در حوزه هاي مختلف به ويژه پروژه هاي راه و انتقال آب بن - بروجن داشته باشيم.

وي همچنين به پروژه راه آهن اشاره کرد و گفت: در تلاش هستيم پروژه راه آهن را در رديف بودجه قرار دهيم .
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html